NOVOSTI

Uspješna sezona unatoč koronakrizi

Premijerno je izvedeno 5 predstava, čime je repertoar u sezoni 2019./2020. zaokružen s 15 predstava. Od ovoga broja, 12 predstava je u ranijim godinama nastupilo na raznim festivalima, a 6 je nagrađeno s 21 nagradom

KAZALIŠNA KRITIKA: Predstava “Spremni” – Vrijeme teatra je uvijek točno

piše: Kemal Bašić / Oslobođenje, 9. srpnja 2020. Velika tradicija evropskog teatra svjedoči nam o tome da krize (bilo koje vrste) pozorištu nisu strani fenomen,...

Online izvedba Kraljeva večeras u 20 sati

„Kraljevo“ Hrvatskog narodnog kazališta u Mostaru, rađeno u režiji Ivana Lea Leme i po Krležinom tekstu, bit će online izvedeno na ovogodišnjem Devetom festivalu...

HNK Mostar dio prestižnog Festivala “Miroslav Krleža” u Zagrebu

Predstava „Kraljevo“, nastala po Krležinu tekstu, a u režiji Ivana Lea Leme, bit će izvedena online na YouTube kanalu HNK Mostar, 4. srpnja 2020. godine, s početkom u 20 sati

Lokalni umjetnici priznati u širim okvirima angažirani na novoj predstavi

Predstava „Spremni“ je prva predstava u Bosni i Hercegovini čija je priprema započela i premijera održana u doba korona krize. Scenografiju, glazbu i vizualno oblikovanje plakata i promotivnih materijala potpisuju tri Mostarca, Dalibor Nikolić, Andrijan Zovko i Marin Musa, umjetnici priznati u širim okvirima

“Spremni” – prva predstava nakon korona krize

Iako pisan 2012. godine, tekst jako rezonira s današnjim vremenom i krizom koju živimo. Autorica se bavi fenomenom straha i onim u što se ta urođena, primarna ljudska emocija pretvara kada se koristi kao sredstvo manipulacije

MARINA PETKOVIĆ LIKER: Gnijezdo – crtica o nastanku

Tijekom rada na Gnijezdu, a pogotovo sada s odmakom, mogu istaknuti veliku prednost ovog kazališta, ansambla i svih ostalih koji ga čine. Potpuna posvećenost glumaca, srdačnost, prijateljstvo i bliskost svih zaposlenika koji dobrom voljom rješavaju sve što treba riješiti, kao i dobra atmosfera u kazalištu, čine barem polovicu dobre predstave

JOSIP MLAKIĆ: “Pozorište” i “kazalište”

Ono što je bh. paradoks je činjenica kako su slične sredine, u kojima je bjesnio bošnjačko-hrvatski sukob, danas jedine multietničke oaze u BiH..., a da su simboli multietičnosti, poput Sarajeva, davno to prestali biti